Inte som planerat men bra ändå!

 
 
 Ut i kylan och in i dimman....
 
 
 
 
 
Morning vänner!
 
Var uppe och fixade frukost åt mej och familjen som vi sedan åt tillsammans. Skönt att starta morgonen lite lugnt även om vi skulle iväg, jag till gymmet och de andra till jobb och skola...
 
A tog Nikki och åkte strax före mej...som tur var! Han ringde efter bara typ en minut och berättade att det var riktigt halt på vägen, bilarna kröp fram och jag har inga vinterdäck ännu. Hade precis satt mej i bilen men bestämde direkt att skippa gymmet. Usch den här tiden på året med mörka isiga vägbanor är det värsta jag vet!
Eftersom jag var träningsklädd laddade jag istället snabbt ned en pod och stack iväg på en PW. Var tvungen att gå en kortare sträcka på landsvägen och det VAR verkligen som snor och jag fick spänna mej för att inte trilla!! Huuu
 
Väl hemma körde jag styrka i vardagsrummet på yoga-mattan och efter ännu en halvtimma var jag genomsvettig och nöjd!
 
 
 
 
Så ibland blir det inte som planerat men det blir bra ändå!
 
 
 
 
Nu har jag några timmar med hemmasysslor innan jobbet kallar på mej. Ska försöka jobba igenom tvättkorgen och laga en god lunch har jag tänkt. Och fingers crossed att dimman lättar och solen får värma upp asfalten innan jag ska åka.... Idag får papi lägga om till vinterdäck på bilen!
 
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se