Oktoberfrost

 
 
 
Söndagens morning-view, dimman som stiger från vattnet och den lätta frosten som lagt sig som ett täcke över marken
 
 
 
 
 
God morgon
 
Äntligen fick jag sova tills jag vaknade av mej själv och det var 06.31... Så någon längre sovmorgon bidde det inte! Men eftersom jag och mini ska ta en shoppingdag så var det lika så bra att komma upp och in i duschen.
 
Men aj aj aj det kändes bara att kliva upp ur sängen... hela kroppen känns liksom lite öm! Jag var nämligen på 2 timmars! yoga i går efter jobbet. Katja, jag och Evalott fick oss en liten session av Alexander som han heter. Ukrainare som är utbildad i Tibet så detta är ingen "vanlig yoga-timme" ! Breathe in from the bottom of your heart to the top of your head. Stop breathing...focus on the strech - hold it for 12 seconds....
Jo tack det kändes och även om jag varit på hans lektioner förut så tror jag det var snäppet mer ansträngande då vi bara var tre.  Han kunde "piska" lite värre helt enkelt ;)
 
 
 
Igår morse då jag åkte till jobbet var också första dagen som det var lite is på rutan... nu börjar det, skrapa bilrutan :/  Glad ändå att det lät vänta på sig till oktober i alla fall!
 
 
 
 
 
 
Ikväll kommer A hem från Spanien! Vi har knappt pratat på hela tiden...en gång tror jag... Jag har haft fullt upp den gångna veckan och det har säkerligen han också. Därför blir det lite extra kul att få träffas och höra om resan då han sitter "face to face" ! 
 
Nu ska jag slå en pling till Filippa och önska henne trevlig resa då hon sätter sig på flyget till Holland mitt på dagen idag (alla bara far och flyger utom jag... ;)
 
 
 
 
 
//PIllan


Så fina bilder! Vackert med frost på morgon!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se