Shoppingresultat

 
 
 Nikki var nöjd med sin shoppingrunda igår, här i ny poncho som hon absolut ville ha!
 
 
 
 
 
 
Ja men då var det måndag och nya blanka dagar all fylla på med jobb, vardags-sysslor, träning och lite fest!
 Skönt att A har kommit hem så det blir lite avlastning på hemmafronten. Nikki ville så gärna vara vaken igår då han kom hem men ögonen åkte igen strax efter 20-rycket ....
Hon blir jätteglad att träffa honom nu på morgonen istället :)
 
 
 
Jag och Nikki hade en mysig dag och Nikki fick ett "bra resultat" i sin shopping! Värre med mej som kom hem med en mascara....Jag har verkligen blivit dålig att handla till mej själv, prioriterar barnens garderober nästan jämt. Hade tänkt att köpa nya skor men när jag står där på väg till kassan så blir det alltid -Äsch jag behöver nog inte. Sen när jag är hemma igen så kan jag "gräma" mej att jag inte köpte :/
 
 
 
 
 
 
 
Så snygga rosa fodrade skor från HM. Det fanns verkligen mycket fint till små Girls i butikerna just nu
 
 
 
 
 
 
 Det var ju just skor som var det stora behovet för Nikki så även ett par boots i svart fick det bli. Dessa fanns på Skopunkten och mini tyckte nog att hon blev lite "större" och väldigt cool då hon köpte dessa :)
 
 
 
 
Ett par stretchiga svarta jeans med lite glitter i midjan och ponchon (som även den är lite glittrig) valde hon också ut på HM
 
 
 
 
Ikväll blir det dubbla träningspass, spinning och core! Igår hade jag vilodag så nu är jag pepp på en riktig genomkörare både för flås och muskler. Tränar ni något idag?
 
 
 
 
//PIllan


Så himla fina grejer! :) Förstår att hon är nöjd!

Kul med shopping... mycket fint!!!

Så mkt fint :) måste nog ta med mina tjejer till skopunkten efter fritids så coola boots.kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se