Härliga höst

 
 
Ute och jobba med hela kroppen, krattning gör gott för både hjärtat och knoppen. Bilderna är sedan i helgen uppe i härliga härjedalen och Nikki jobbar på med sina släktingar Mira och Mollie
 
 
 
 
 
Vilken härlig höstdag jag har haft so far idag....
 
Började med en riktigt skön lång pw med "Lillelördag" i lurarna. Naturen är magisk med alla sprakande färger på träden. Luften var friisk och hög efter en natt med regn.
Sedan var jag hemma hos mina föräldrar och hjälpte till med nåt problem med datorn... alltså då kallar dom på mej?!  Ja ja jag fixade det trots allt :)
 
 
Sedan var jag bjuden på lunch av Kamilla nere på Hussborg som har sista veckan med lunch-servering nu! Gäller att passa på då dom sedan inte öpnnar förrän nästa vår igen! Vi åt en superb fiskgratäng med riktig potatismos, mums!
 
Hämtade Nikki efter skolan och sedan var det träning med Kamilla och Tilda som stod på schemat. Jag hade satt ihop ett cirkelpass för hela kroppen och pju det var riktigt jobbigt!! Kändes som fisken var upp och vände där några gånger... ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är vi hemma igen och alla mina fönster är overkligt rena för städfirman har varit här och gjort dem riktigt höstblanka! Alltså jag begriper inte hur dom gör!!?
Vill bara fylla på med lite nya fräscha blommor nu så blir det komplett!
 
 
 
Ikväll ska jag och Nikki åter träffa Tilda då vi ska vara barnvakt till den lilla godingen! Kamilla ska på föräldramöte och självklart rycker vi in.
 
 
 
 
Ha en fin eftermiddag/kväll
 
 
//PIllan


vilken mysig dag och vilka söta hjälpredor du har, en tråkig uppgift blir ju så mycket roligare om man har med sig ett bra sällskap som du verkar ha (:

Så underbara höstbilder! <3

Härliga bilder. Super bra när barnen får delta och jobba lite :) Här får alla också jobba :) Så bra med dom små hjälpredorna som har enn sån energi. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se