Hey Ho Let´s Go

 
 
 
 
 
God morgon måndag, den sista M-dagen i september månad!
 
 
 
 
 
Skönt att starta denna vecka med en stunds träning i min ensamhet. Då familjen åkte till jobb och skola så drog jag på mej spandex-byxan och åkte till mitt andra hem.... Väl där växte dock en irritation fram... Någon hade fipplat med kablarna till ena musikskåpet och jag fick inget ljud i hötalarna :/
Morr ...kul att träna in ett aerobics-pass utan musik liksom, NOT!
 
 
Men men då endorfinerna väl kickade in så la jag irritationen bakom mej och välkomnar nu denna vecka med en harmonisk känsla i kroppen!
 
 
 
 
 
 
 
 
Senaste MAMA tidningen, en skål kvarg med god topping och en skål med kärleksört på bordet spär på feelgood-känslan ännu lite till. Jag älskar en lugn stund direkt efter träningen men nu ska jag snart skynda på med lite göromål här hemma innan det är dags för jobbet.
 
Hoppas bara A kommer hem på lunch innan jag åker så jag får pussa lite på honom...han åker nämligen till Spanien och kommer inte hem förrän sent söndag kväll!
Lyllos honom alltså... åh vad jag också skulle vilja ta en trip till solstolen nu och bara slappa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni alla får en riktigt bra start på den här veckan - årets sista septembervecka!
Ingen kan väl klaga på hur den här månaden har varit alltså?! Nu känns det mycket lättare att ta steget in i oktober, tycker jag i alla fall!
 
 
 
//PIllan
 


vilka mysiga bilder<3

Låter som en riktigt bra start på veckan, minus högtalarproblemen då! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se