Äntligen Vinklubb

 
Laddad för vinklubb med mina bästa tjejer
 
 
 
 
 
 
 
Nyss hemkommen från en härlig kväll hemma hos Jenny! Nu är det nog ett par månader sedan vi sågs allihopa senast och som vanligt fanns det massor att avhandla :)
Plus att det var så mysigt och så mycket god mat som vi bjöds på
 
 
 
En kyckling i ädelost-sås med rostad potatis och en fruktig sallad. Till efterrätt Leilas Banoffee pie, herregud vilken goding!
 
 
Mina föräldrar var snälla och ställde upp som barnvakter och agerade även chaufför så jag kunde dricka ett par glas vin.... mmmm så gott, det var länge sedan sist och ett glas rött smakade extra bra!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite bubbel och snittar serverades då vi anlände
 
 
 
 
 
 
 
Katarina, Carina och Ulrika tre av mina fina vänninor! Precis nu i april firar vi 18 år med Vinklubben! Så många roliga minnen vi har och varje gång tar vi upp minst ett par som vi skrattar gott åt!!
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag bums hoppa i säng så jag inte är allt för trött då Nikki väcker mej i morgon bitti...
 
 
 
 
Sov Gott
 
//PIllan


Fin blus, vartifrån?

Svar: Den är från Kappahl😃
Pernilla/Pillan

Mumsigt de där såg ut att vara!!! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se