Fredag 07.30

 
 
Precis landat i min mage, Ananas/Mango smoothie en halv grape och en kopp kaffe. Jag åt även en surdegssmörgås med smör och ost :)
 
 
 
 
 
 
God morgon på er
 
Som jag njuter denna morgon, sista dagen att jobba innan jag får två härliga semester-veckor! Lite lite huvudvärk dock men jag tror att jag ska kunna mota bort det. När frukosten kickar in och jag får ta en dusch, sen så är jag redo.
 
Har hunnit med en kortare yoga på 20 minuter innan jag fixade frukost. Den lilla mini-människan njuter också av sovmorgon och fick sin frukost serverad i sängen! Hi hi hon är en riktig livsnjutare och deklarerade nyss att hon ska lata sig där i sänghalmen minst ett par timmar till !
 
Själv har jag aldrig gillat det där med frukost i säng.... nä jag vill kliva upp och sitta vid ett bord då jag äter.
 
 
 
 
 
Alltså grape-frukt.... så himla gott och fräscht att äta på morgonen plus massor med fina c-vitaminer som stärker immunförsvaret!
 
 
 
 
 
 
Så här är morgonens status gällande väder och vår...?! Ja som ni ser finns inte tillstymmelse till grönska i min del av landet utan flera nyanser av beige är det som gäller.... Men jag såg nyss väderprognosen inför kommande vecka och nu verkar det äntligen vända på riktigt!
Ska bli himla skoj att komma hem efter dryga veckan utomlands och se hur all grönska kommit igång!
 
 
 
 
Nu har jag en hel del att fixa med innan jobbet så ha nu en fin fredag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se