Gudagod frukost!

 
Min nya fvorit till frukost YogOat Vanilj
 
 
 
 
 
Som den frukostperiodare jag är älskar jag att finna nya produkter att variera mej med. Ja jag är alltså inte periodare som i att jag inte äter frukost vissa perioder utan jag får liksom en hook på en speciell grej och sedan äter jag den en tid tills jag lessnar.....
 
Min nya grej är alltså Plantis växtbaserad YogOat. Helt laktos och mjölkfri men berikad med kalcium. Den har liksom en len smak som bara smälter i munnen. Toppa din skål med massor med godsaker. Jag gillar bär, granola och gärna nåt nötsmör.
 
Planti har ett bra sortiment med flera växtbaserade produkter som du kan bekanta dig mer med om du KLICKAR HÄR
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Söndagen börjar gå mot kväll och min lilla familj har välbehållna kommit hem från fjällen!
 
Usch har hela förmiddagen följt rapporteringen om den fruktansvärda bussolyckan då massor med familjer plötsligt drabbats av stor tragedi....
 
Livet är så skört så krama varandra extra hårt (varje dag)
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se