Gulligt till mini

 
Nytt urgulligt set till mini som självklart åker ner i resväskan
 
 
 
 
 
God kväll på er
 
Alltså hur skönt att sitta här strax före 21 och det fortfarande är ljust!! Lövli om ni frågar mej
 
Ja ikväll har jag och min lilla "pt" Nikki varit en sväng i gymmet. Jag svängde på med hantlar och mini övade att stå i brygga...och som hon gör det! Hur vig som helst
När jag försöker med detta känns det som om något i mig ska gå sönder...?! Ja jag vet jag är lite till åren men va sjutton när man var ung sprattlade man ju bara till så stod man i en fin båge,,!
 
 
 
Direkt efter gym så tog jag fram en golfklubba och några bollar, måste ju åtminstonde slå några slag innan jag ska spela liksom. Väldigt lättsamt då vi har en egen lite bana här hemma :) Jag slog iväg fem, sex bollar och sedan bev det två skitslag...Tänkte att det var väl själva tusan att man glömmer så snabbt... Jag samlade mej, slog till och bollen åkte rätt i kopp!!
Wiiee en liten "mini-hole-in-one" kan vi kalla det för att peppa mej nu inför säsongen !
 
 
 
Ser ni vilken söt liten outfit som jag köpt till mini! Den är faktiskt från "krafs-företaget" Wish ! Ibland kan man tydligen göra nåt fynd där :) Kostade typ 40 kr och passade henne helt perfekt. Sandalerna har vi däremot införskaffat på HM!
 
 
 
 
ha en fin kväll
 
//PIllan


Super fin klänning till Niki!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se