Håret och en effektiv morgon

 
 
 
Nyklippt, fräscht och rätt så välmående är min knopp just nu.
 
 
 
 
Ja någon efterfrågade resultat efter min klippning och här ser ni det. Det blir verkligen ett helt nytt hår då man får kapa det rejält, skönt!
 
Jag gillar ju plattången och på bilderna ser ni att den fått gjort sitt jobb då jag har det utfönat och lite plattat. Jag har egentligen ett rätt så självlockigt hår och tyvärr rätt så "frissigt"....  jag kan även välja att ha det lockigt men måste då jobba med hårolja osv för att det ska bli snyggt. Annars är frisyren också snygg om man gör lite mer stylade lockar som håller ihop lite mer och då använder jag även då plattången.
 
 
Som jag skrev tidigare så ska håret bli mycket blondare om några veckor men just nu får det vara en mellanblond och jag gjorde faktiskt nyss en utväxt-tonng här hemma då mina grå strån gjorde sig påmind!
 
Bilderna är sedan tidigare i veckan och Nikki är fotografen därav lite underifrån-perspektivet...kan vara det värsta (kolla min rynkiga hals..!?) men det bjuder jag på :)
 
 
 
Har inte bara hunnit färga hår här på morgonen utan även yogat, lagat en grönsaksoppa, bakat bröd och tillverkat ingefärs-shot! Jag älskar då jag är effektiv och känner mej så nöjd med mej själv
 
 
 
 
 
 
I eftermiddag kryper jag in i på jobbet och jag hade faktiskt innan dess hoppats på att få njuta av en utlovad sol.... Men vart tusan är den?
Hmmm hoppas den kommer snart för just nu är et bara grått och trist!
 
 
 
 
 
Njut av din lördag
 
 
//PIllan


Det blev ju jättebra! Det är så skönt att få kapa av håret. Det blir så tjockt. Jag funderar på att gå från page till kort-kort. Vad tror du?





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se