Sjuk betyder glass around the clock

 
 
Lilla tuffsan med lite matt blick men idag är hon dock betydligt bättre och har nyss ätit en stor portion mat, härligt!
 
 
 
 
 
 
 
Ja det verkar som några elaka baciller familjen fick med sig från fjällen, för inatt hade även min mamma insjuknat med feber och ont i kroppen... Jag själv är fortfarande lite trött och frusen men jag hade sedan tidigare tagit på mej ett extra aerobics pass ikväll, så det är bara att ta på sig träningshumöret!
Jobbade sista dagen idag (har jobbat 8 dagar på raken så även det kan spela in) och nu väntar mej tre dagars ledigt, så himla skönt!
 
 
Nikki är som sagt mycket bättre och nu tror jag visst alla kalla glassar är uppätna- jo för då man har feber får man äta många glassar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Önskar dej en trevlig torsdag
 
//PIllan


krya på!!

ha en fortsätt bra dag
kramiz

Svar: 👍🏼💗
Pernilla/Pillan

Ja har varit lite glassig vecka här med





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se