Unnat mej lyxen....

 
Skira små blommor, en kopp java och en skål med godsaker, härlig start
 
 
 
 
 
Torsdag
 
Ja idag har jag startat precis så bra som jag typ gjorde förra torsdagen...
Jag och Nikki åt gemensam frukost och sedan bar det av för lämning vid skolan. Jag däremot har ledig förmiddag och tog en lång prommenad med "Veckans Bläcka" i öronen. Hann dessutom med att sitta i massage-stolen på min träningsanläggning en kvart innan jag skulle in till lokalen bredvid.... Nämligen till Susanne för en ansiktsbehandling!
 
Förra torsdagen fyllde jag ju på mina bryn men idag var det bara ren njutning i form av rengöring, masker, massage och härliga krämer!
 
Alltså detta är den bästa lyxen enligt mej, ja att ta hand om sig själv och sitt välmående! Både att för egen maskin träna kroppen och ge den hälsosam mat men även att då och då unna sig att någon annan tillför lite extra magi , typ ansiktsbehandling, fotvård, massage etc!
Så väl investerade slantar rätt in på må-bra-kontot i hjärnan ;)
 
 
 
 
Önskarr dej en toppentorsdag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se