Välkommen påsk

 
 
Blått och gult - våra färger... stolthet och kärlek <3
 
 
 
 
 
 
Ja även fast den här måndag morgonen är grå och trist och vi ska ta oss tillbaka till vardagen igen så är det även starten på påsk!
Självklart är det svårt att känna samma glädje som jag skulle gjort om inte det hemska inträffat men all den kärlek som visade sig från Stockholm igår under manifestationen gör att det finns hopp!
 
 
 
Jag älskar verkligen påsk! Tycker att det är den högtiden som är enklast, gladast och inte så många krav. Bara umgås med vänner och familj, äta mycket god mat och oftast njuta av uteliv i vårsolen.
Nu kommer min påsk-helg inte alls att te sig på detta önskvärda sätt då jag jobbar precis v a r e n d a dag...!
 
Trist då jag gärna hade åkt till min mormors hus och spenderat härliga dagar med släkten... men jag skickar upp mamma, A och Nikki!
Pappa har jour (brandman) Filippa har tävlingar och jag ska alltå tjäna staten så jag och papsen får väl äta lite gott i alla fall.
 
 
Blir desto roligare i slutet av maj då lönekuvertet kommer ;)
 
 
 
 
 
 
Ha en fin start på veckan och sprid lite extra vänlighet omkring dej
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se