Vi ses i Spanien!

 
 
Fingers crossed att jag kan leverera liknande bilder kommande vecka!
 
 
 
 
 
God kväll Valborgsmässoafton
 
Här hemma har vi packat det sista och vankar mest fram och tillbaka..... Nikki håller dock på att tjata hål i skallen på oss om att hon prompt vill åka på en majbrasa och när tänds dom....typ 21!
Jag och A känner mest för att sitta i soffan och invänta att vi ska få gå och lägga oss eftersom vi ska upp tidigt i ottan i morgon. Men men vi får väl se om lilla fröken håller sig vaken så får vi väl offra oss och åka för att se den där rishögen brinna då.
 
I morgon är vi inte mindre än 13 personer som boardar ett plan som ska ta oss til Spanien för 8 förhoppningsvis härliga dagar med golf, sol och god mat. Ska bli riktigt roligt att åka iväg ett helt gäng och vi är en salig blandning. 9 stycken som spelar golf och några som bara ska lata sig!
 
Jag tar med både kamera och dator så jag har för avsikt att uppdatera mej både en och två gånger här inne!
Självklart kommer även Instagram att leverera kommande vecka
 
 
Vi ses om ett par dygn 
 
//PIllan


Åå vad härligt!! Jag ska följa dig slaviskt och längta mer efter vår Rhodos-resa 28 maj. Massa badbilder vill jag se! :) Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se