Då är terminen igång

 
Push your Limit!
 
 
 
 
 
God kväll
 
Yes då var premiären av höstens aerobics avbockad och det gick riktigt bra! Mitt trognaste gäng slöt som vanligt upp och svängde sina "lurviga" i knappa timman ...dom är ju för goa som kommer år efter år alltså!
Jag är lyckligt lottad helt enkelt :)
Varje år tänker jag att nu bli det sista terminen men den där sista kommer aldrig till skott? Jag gillar det ju så mycket och så länge mina stammisar kommer så kör jag nog på.
 
 
 
Nikki har fixat första skoldagen och det är tydligen helt underbart att gå i första klass... Hon tok-längtar redan tills i morgon!? Detta måste dokumenteras och plockas fram om några år då den mest entusiastiska perioden är över...! he he
Skönt att höra att hon trivs i alla fall, fy för stackars barn som har ont i magen varje dag dom måste gå till skolan... så borde ingen behöva känna!
 
 
 
 
Nikki har agerat fotograf så jag dyker upp här lite "avhuggen" och i underifrånperspektiv idag ;)
 
 
 
 
 
Nu blir det en kopp chai-te och soffan innan jag ska sussa....fick höst-feeling nu när mörkret sänkt sig!
 
 
 
//PIllan


Vad härligt att höra! Måste vara skoj att vara instruktör/ledare :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se