Sommarens sista helg

 
 
 
 
 
 
Den här helgen har verkligen varit fullsmockad med aktiviteter för oss och här kommer bilder från i fredags.
Vi startade med en underbart god fiskmiddag som Per hade fixat.
Det var kokt öring, rökt röding, apelsingravad öring, olika röror med fisk och allt var bara så himla gott! Fisk är verkligen bland det godaste tycker jag ch man blir alltid så skönt mätt.
 
 
Så när magarna var nöjda drog vi oss ner till vindskyddet där vi tände upp en eld och la sedan ut kräftburarna, det vankades kräftfiske.
Vi vet att det är väldigt dåligt nedanför oss men vi gör det mest för nöjes skull och för att sitta där i augustikvällen, grilla korv och se alla eldar runt omkring, mys!!
 
 
 
I lördags morse satt jag och A oss i bilen och körde raka vägen till Falun och checkade in på Scandic. Vi var nämligen bjuden på stor 40-årsbaluns ute på Främby udde.
Väl på plats så kunde vi inte önskat på bättre väder. Underbart härligt med spegelblankt vatten och strålande sol.
Det var full fart med diverse tävlingar och framåt 20-tiden drog vi oss in för en smarrig sommar-buffé.
Mat i massor och vi hade en toppentrevlig kväll/natt med partaj framåt småtimmarna.
 
 
Idag passade vi på att hälsa på Filippa en sväng och jag var och handlade diverse mat till tjejerna så dom skulle ha ett tag framöver!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har vi landat här hemma igen och laddar för en ny vecka som också den ska bjuda på en hel del trevligheter och fest!
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se