Finbesök

 
 
Nikki & Minna ♥
 
 
 
 
 
Igår hade vi riktigt finbesök då en av mina bästa ( och äldsta) vänner med familj var på besök!
Vi ses kanske ett par gånger per år men det är lika mysigt varje gång. Synd bara att man inte hinner prata om allt man skulje vilja hinna.... i jultider är det lite stressat och alla är uppbokade och ska iväg på andra håll. Men en fika hanns det med.
 
Jag tömde alla pepparkakor, lussebullar och praliner så nu är det finito och det känns riktigt skönt!
Ut med godsakerna och ladda för ett nytt fräscht år!
 
 
 
Nikki och Minna är jämngamla och det känns extra mysigt att vi har två lika gamla sötnosar!
Min Filippa fyller ju 19år i januari och Annas Malte blir 13 i vår så där är åldersskillnaden en aning större men Malte gillar att hänga med Fillan och tycker nog att hon är  lite"spännande" ;)
 
 
Han vill gärna förhöra henne om fester och killar, hahaha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här hos mej slutar det aldrig snöa.... alltså jag vet inte hur många decimeter som ramlat ner de senaste dygnen!! Helt galet, det känns verkligen som det kommer att bli en riktig vinter!
Perfekt att vi ska spendera nyårshelgen uppe i fjällen. Det blir skidåkning, prommenader, stugmys och massor med bubbel!!
 
 
 
//PIllan


Mysigt att ses! Tack för "gofikat"!
Kram, kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se