Första julbordet för i år

 
 
 
 
 
Hej på er
 
Idag blir det ett tidsinställt inlägg för när ni läser detta så är jag redan på väg...
 
 
Jobbet bjuder på julbord i Östersund och bussen avgår kl 10. Vi ska till finfina Frösö Park och även njuta en natt i hotellsäng! Ska bli riktigt kul och mysigt.
Jag delar rum med Kamilla så det blir toppen!
 
 
Först bjuds det på lunch och sedan blir det en liten arbetsplatsträff innan det är dags av svira om för att sedan njuta av laxar och sill i långa banor, can´t wait!!
 
 
 
Kameran får stanna hemma den här gången men det lär säkert dyka upp något på Instastories så kika in under kvällen för uppdateringar!
 
 
 
 
 
 
 
I vårat nypyntade kök går det mesta i vitt, grönt och lite glitter..... Stjärnor såklart och en julig doft från ljus och doftpåsar. Älskar kryddiga dofter och i juletid går jag bananas!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni får en mysig lördag vad än ni hittar på!
 
 
 
//PIllan


Fin blomma, det är trevligt med julbord, och julstämning.

Superfint dekorerat! :D

Mysigt!
Tävla om produkter från LA:Bruket i min julkalender ⭐️

Så fint du har pyntat :)

vilka mysiga bilder och vad gott med julbord!! :D





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se