Fotbad & Pod

 
 
 
 
 
 
God morgon torsdag
 
 
Eftersom jag jobbar eftermiddag har jag en skön slapparmorgon! Startade med yoga vilket min kropp verkligen behövde idag. Träningsvärk de lux i de nedre delarna av kroppen efter styrkepasset i förrgår.... Så härligt att få sträcka ut musklerna och andas djupt!
 
 
 
 
Direkt efter detta tog jag ett än mer välbehövligt fotbad. Fötterna är lite för bortglömda så här i vintertid...
 
Men nu fick det masseras och pysslas om en bra stund och under tiden passar jag på att lyssna på pod. Torsdagar innebär alltid Veckans Bläcka som är en av mina favoriter! Har lyssnat på Karin och Jennie sedan dom startade och det är kul med allt skvaller och nya trender från andra sidan Atlanten.
 
Riktigt underhållande och roliga är dom!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Veckans Bläcka direkt från Hollywood!
 
Massor med tips och trender plus roliga händelser från kändisvärlden "over there"
 
 
 
 
 
OBH Nordica levererade morgonens fotbad med massage och bubblor
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag laga en god frukost och sedan blir det att tag tag i strykhögen plus att jag ska valsa runt med dammsugaren så helgstädningen är klar tills i morgon. Tänk redan fredag i antågande igen!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se