Fredagsfeeling

 
  
 
 
 
 
 
 
Yes idag jobbar jag bara fram till 12.30 sedan checkar jag ut för helg, så skönt!
 
 
 
 
Ska hämta upp Filippa o Lovisa vid tåget och kramas en snabbis för sedan åker dom vidare för träning i Vemdalen i helgen. 
 
 
 
 
E riktig storhandling ska jag göra efter jobbet också. Ladda upp med massor med gott inför helgen och inte glömma pepparkaksdegen.... för i morgon blir det bak med Kamilla och Tilda. Så himla mysigt det ska bli och tänk att få insupa den härliga doften, har jag sagt att jag gillar julens dofter ?!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här hemma är det stjärnor lite varstanns.....ja det vet ni att jag gillar stjärnor också, det är ju sen gammalt ;)
 
 
 
Nu vill jag bara önska dej en riktigt fin fredag!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se