Granen, Nobel och dubbla träningspass

 
 
 
 
 
 
Tjing på er
 
Ja dessa helger har en tendens att swischa snabbare för varje vecka....bara två veckor tills vi säger God Jul!
 
Här hemma har granen kommit fram och blivit "påklädd" av mej och mini idag. Mysigt och inte alls för tidigt enligt mej.
Jag älskar advent och det är verkligen då jag vill njuta av pyntet och insupa allt härligt glitter, stjärnor och ljus.
 
 
 
 
 
 
 
10 december innebär ju som bekant även Nobelpriset och jag har tv:n igång för att kika vad Victoria och Silvia bjuder på i klännings-väg och diamanter, Älsk på kunglig glans!
Själv är man inte så värst glansfull en söndag med bara hemmafix...nä här såsar man runt med halv-stripigt hår, collegetröja och mjukbyxor ;)
 
 
Ska snart svira om till träningskläder och köra dubbla tränings-pass, spinning och ett styrke cirkel-pass, ska bli så skönt. Känner att kroppen vill röra på sig och det ska vara ordentligt så den blir riktigt slut. Ger mej massor med energi inför kommande vecka!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Några dagar sedan jag tog dessa bilder så just nu blommar hyacinterna för fullt och sprider en underbar doft i köket!
 
 
 
 
 
 
Snön här hos oss ligger fortfarande kvar och jag hoppas hoppas att den så får göra nu. Vi har även fått lite kallare väder så fingers crossed att det håller i sig!
 
 
 
 
 
Ha nu en skön söndag
 
 
//PIllan


Himla fin blomgrtpp!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se