Med önskan om ett gott slut

 
 
 
God morgon dagen innan årets sista självande timmar....
 
 
 
 
Jag är uppe i ottan för att packa och göra klart för avfärd mot Vemdalsfjällen. Jag tittar in redan nu och önskar er ett riktigt fint slut på 2017 och att starten på det nya året blir det bästa!
 
 
Vi skålar in med våra vänner som vi brukar göra varje år fast i år då i fjällvärlden.
 
 
Jag tar inte med mej någon dator utan ska försöka njuta av umgänge hela tiden. Men jag gissar att det kan komma att dyka upp något på Instagram eller Instastories så in där och kika om ni behöver en Pillan-dos ;)
 
 
 
 
 
 
 
Nu säger jag då SKÅL och ett riktigt Gott Nytt År!!!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se