Check på måndag!

 
 
Helgens blommor ståtar på soffbordet några dagar till, tackar!
 
 
 
 
 
 
Yes då kan vi bocka av att vi klarat av måndagen som också är februaris sista...? Otroligt nu är vi strax framme i mars som ju är lite av starten på våren eller vår-vinter kallar vi det här i min landsända!
 
Jag har hunnit arbeta ett pass och sedan fått träffa Filippa som kom hem igår men som hunnit somna då jag slutade jobbet.... Hon har sitt sportlov den här veckan så jag hinner träffa henne några dagar för sedan på torsdag är det äntligen dags för mej att göra en liten trip!
Jag återkommer om detta....
 
 
Jag, Filippa och Nikki var bjudna på middag hos mina föräldrar i eftermiddags, underbart på en måndag! Helstekt fläskfilé med mozarella tillsammans med massvis av ugnsrostade grönsaker och en pesto-yougurt, så smaskigt. Vi lade locket på med mängder av fruktsallad, mmmm!!
 
 
 
Sedan åkte tjejerna på slalomträning med Filippas pappa och jag begav mej mot gymmet (A är på jobb-resa)
Höll i ett helt nytt pass som heter Bål & Balans som var riktigt utmanande och kul.
Flera kom fram och sa att de gillade passet, Kul :)
 
 
 
 
 
 
 
Visst var det en vacker bukett....?! Älskar sådana blandningar som inte är så "uppstyrda" om ni förstår ad jag menar...många olika blommor och grönt ger härligt liv i buketten!
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu återstår endast lite återhämtning i soffan innan jag kryper till kojs
 
I morgon ringer klockan strax före 05.....
 
 
 
//PIllan


åh va fin bukett 😍





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se