Nikki + Semla = <3

 
 
 
 
Hoppas ni har haft en riktigt härlig fettisdag och känner er nöjda, glada och belåtna på detta bakverk!
 
 
 
Själv hoppade jag i år igen....var några år sedan jag åt en hederlig semla senast och då självklart med en "het-vägg". Nej jag sparar mina kalorier till de salta frestelserna som chips och dylikt ;) He he he är ingen riktig fan av sötsaker som ni kanske redan vet vid det här laget!
 
 
 
Nikki däremot... say no more. Här har sann kärlek uppstått och hon nosar likt Ture Sventon upp närmsta mandelmassefyllda bulle. Tror hon satt i sig tre eller fyra bara idag?! Jag hade köpt med två hem och hon åt gladeligen upp en direkt efter skolan för att sedan berätta att dom minsann fått semlor även på skolan...Två stycken?! Kan det verkligen stämma ?
 
 
Nåväl den där andra semlan som jag köpt med hem för att eventuellt äta själv blev någon typ av kvälls-fika för Nikki....
I morgon är en annan dag!!
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det ett besök hos Parneviks för moi!
 
 
 
//PIllan


Min lilla son här hemma älskar också semla!

önska jag gilla semlor också! Ser så smaskigt ut haha

Hörde en kompis till Elly berätta att först var det semla efter maten
sen pä fritids till mellis
så det stämmer att dom fick 2 st 😊

Svar: Ok så kan det nog vara👍🏼😃
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se