Vill vara som syrran

 
 
Nikki har till och med anammat Filippas gamla signum i slalombacken nämligen flätorna uppsatta på hjälmen, Gulligt!!
 
 
 
Ja här har ni en liten tjej som minsann bara vill åka slalom nu för tiden. Skidskolan är fixad och igår började hon direkt på "slalom-träning". Det var direkt åkning mellan käppar vilket hon tydligen tycker är riktigt roligt så ja jag får väl hänga på salalomtävlingar ytterligare några år framåt :)
 
Men pappan har ju bestämt att det är golf-proffs som gäller för Nikki (skämtsamt...) så det är tur hon kan dela upp sitt sportande på sommar-/vintersäsong! Jag tycker också att golf känns lite mer lugnt då jag haft hjärtat i halsgropen många tävlingar med Filippa i hennes alpina karriär. Många besök på akutmottagningar med kryckor, hjärnskakningar, uppkrapade ansikten mm mm.....
 
Huvudsaken hon gör någonting som hon tycker är roligt!
 
 
 
 
 
 
Filippa då hon var i lågstadie-åldern med sin signumfrisyr!
Ofta som speakern på tävlingen kommenterade just Filippas frisyr och hon blev ofta igennkänd just på tofsarna 
 
 
 
 
 
Mallig med diplom och har man lärt sig att åka i Getbergets backe då kan man åka överallt kan jag lova! ;)
 
 
 
 
 
 
Ikväll väntar aerobics-gänget på mej och jag saknar dom. Eftersom förra veckan hade jag inget pass så ikväll tar vi igen det!
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se