Bara träningsglädje!!

 
 
 
Som vi har skrattat, svettats och känt ren träningsglädje idag!
 
 
 
 
 
Underbara känsla och varenda por är uppfylld med energi från alla som var med och härliga Jennie som håller i våran utbildning.
Lyckliga du som bor här på orten och kan se fram emot en vår med massor med härliga träningsklasser. Nytt och fräscht och väldigt hög svettfaktor utlovas. Har du varit borta från träningen ett tag eller rent av aldrig börjat...Ta chansen, Nu är absolut rätt tid då konceptet är helt nytt!
 
Snabba effektiva klasser som är väldigt enkla att hänga med på där allt från lite mer koreografi till styrkepass eller rörlighetsträning kommer finnas!
 
Häng på!
 
 
 
 
 
 
 
 
För min del är en hel del av utbildningen sådant som jag lärt under alla mina år som instruktör, men en uppfräschning och repetiotion är aldrig fel! Jag får dessutom oerhört mycket glädje och energi då jag ser färskare instruktörer lära sig och uppleva nya saker!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En hel del teori varvat med mycket praktik är alltid ett vinnande koncept enligt mej då det kommer till utbildningar! I morgon kör vi hela dagen igen och vi blev idag indelade i mindre grupper. Fick en varsin låt som ska lyssnas in och sättas lite koreografi till.... jag fick det som är absolut längst bort ifrån min comfort zone.... Box Mix kolla här KLICK
 
 
 
 
 
Ha en härlig kväll
 
//PIllan


Häröit med en massor av träning!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se