Ett fynd

 
Sällan jag lyckas fynda något men en jacka hittade jag på Bubblerooms rea iaf KLICK 
Så söt med lite puff/volang både i midjan och ärmslut. Pälsen är inte den finaste men för 279 pix får den duga :)
 
 
 
 
 
Hej på er
 
 
Söndagen rullar på och vi har fortsatt med städandet här hemma och däremellan tittat på herrarnas alpina från klassiska Kitzbuhel. Svår pist helt klart med många urkörningar och då trist nog även de svenska deltagarna....
Filippa lyckades i alla fall klättra några platser i gårdagens tävling och slutade på en 12 plats, kul!
 
 
I eftermiddag ska jag ut på en lång skön prommenad och det blir den första på några dagars hel-vila.... usch känner överallt i kroppen att den har stelnat till och jag längtar verkligen efter frisk luft nu!
 
Nikki har en kompis här nu och jag ser att dom åker pulka för fullt, härligt! Hon är dessutom SÅ laddad inför eftermiddagens begivenhet... Nä hon ska inte på prommis med mami utan på Marcus&Martinus filmen! Som hon har längtat efter att se idolerna :) Gulle
 
 
 
 
 
Jag har turen att vara ledig även måndag och  tisdag så min helg har bara nått fram till halvlek, trallalallala!!
 
 
 
Skön söndag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se