Ut med gran, in med tulpan

 
Lite rosa tulpaner får pigga upp nu efter att granen dansats ut!
 
 
 
 
 
 
God morgon
 
Uppe med tuppen fast jag egentligen kunnat sova ett par timmar längre då jag inte börjar jobba förrän i eftermiddag.... Men det är väl bara så typiskt då man får!
 
 
Är fullproppad med endorfiner efter gårdags-kvällen och mitt härliga aerobics-gäng. Så galet härlig eneri ni ger mej! När man får så mycket tillbaka förstår jag varför jag fortsätter ställa mej på den där scenen år efter år ;)
 
 
 
Kvällen fortsatte i härlighetens tecken.... när jag kom hem hade A kylt lite god cava och det blev ett par kex och god ost framför damernas andra åk från Flachau. Och ta me tusan gick hon inte och vann finfina Frida !! Superkul verkligen
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni vet att jag visade toppenfina vinster (Iphone 6 och en Marlene Birger clutch) och att jag nämnde att detta inte var allt jag vunnit senaste tiden....
 
 
Lucky me liksom för den här vasen och karaffen kom på posten dagarna innan jul!!
De var i min bloggvän Angelicas generösa julkalender som jag knep dessa, otroligt
 
Kika in hos Angelica KLICK som alltid bjuder på fina bilder och massor med inspo!
 
 
Hörrni det tog inte slut med min tur där... nä för på Facebook medverkade jag i ännu en tävling och gick och vann en familjefotografering hos en jätteduktig proffsfotograf med två förstoringar och 10 valfria bilder.... alltså jag smäller av lite!!
Ska bli så himla kul att få samla hela familjen och föreviga oss framåt vårkanten!!
 
 
 
 
 
 
 
Både vas och tillbringare var vinster som Jotex sponsrade med KLIck tror dock att just dessa inte finns kvar... men titta in på sidan för det finns liknande
 
 
 
 
 
Nu ska jag väcka mini och göra henne redo för en dag i skolan. 
 
Ha det så bra
 
//PIllan


Stort Grattis!
Inga dåliga vinster inte 😃
/nouw.com/malinedlund

Vilken fin vas! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se