Ute på andra sidan

 
 
 
 
 
Äntligen är den här familjen piggare och det känns som vi kommit över till "andra sidan"
Efter att Nikki hade drabbats av kräksjukan tog det inte lång tid innan A åkte dit och senare även jag... Som tur var inträffade det vid olika tidpunkter så det fanns alltid någon som var piggare och kunde serva dom andra!
 
 
 
Fy fy fy vad denna sjuka är vidrig men trots allt snabbt övergående! Värst är nog led-värken som kommer direkt efteråt, buhuu vad det värker i kroppen
Nu gäller det att fylla upp vätskedepåerna för även om det gått nåt dygn så är man väldigt uttårkad.
 
 
Efter en sådan sjuka vill jag inget annat än att städa, tvätta, städa och tvätta så det är precis vad jag gör just nu. Liten paus bara för att tala om att vi "lever" :)
 
 
 
 
Till och med lite rosig på kind så mini har repat sig bra!
 
 
 
 
Önskar er en trevlig lördag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se