VAB

 
 
 
 
Hej på er
 
Ja här hemma pågår för närvarande vab för min del.... Därför är inte riktigt inspirationen på top!
 
Det var när jag var på aerobicsen igår som jag hade fått flera sms av A där han meddelade varje gång Nikki hade kräkts.....
När jag kom hem hade värsta stormen lagt sig och det var bara det där hulkandet kvar, Huuu stackars liten, det är ju verkligen så otrevligt just detta!
 
 
Vet inte senast jag tog ut en vab-dag?! För det första har jag haft extrem tur med (peppar peppar, ta i trä) friska barn och då dom väl varit krassliga så har det gått att pussla med våra jobb.
Men nu kände jag att magsjuke-baciller är absolut inte något jag eventuellt vill dra med mig på min arbetsplats utan jag är hemma kommande dagar med mini. Förhoppningsvis klarar jag mej men det känns intre rimligt då jag nästan alltid åker på denna sjuka......
 
 
Att man dricker Cocacola vid magsjuka är sedan gammalt ....gör även ni det? I alla fall döm om Nikkis förvåning då jag nu nästan tvingar i henne lite cola till frukost!! :) Hon som annars sällan får dricka läsk för sin hälso-freaks-mami ha ha ha!!
Hon är fortfarande lite febrig men får behålla vätska och lite yougurt så jag tror vi är på rätt väg!
 
 
 
//PIllan


jag hoppas det vänder för Edith oxå snart
hon har kräkts sen 02 i natt o får inte behålla nånting :(
hon har dessutom 40,3 i feber o har inte varit vaken mycket alls
hoppas det vänt för Nikki nu :)

Svar: Ja krya på er! Hoppas vi slipper detta😩
Pernilla/Pillan

Min Felix är sjuk med magsjukan... Så himla synd.. Krya på! Kram

Svar: Ja usch va jobbigt.. Krya på er ni med!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se