Vinst-regn!

 
 
Vad har vi här då...?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er
 
Jo jag tackar jag -28,6 grader vid en närmare titt på termometern i morse.... Gah inte kul någonstans men sådan är vintern! Solen strålar och det gnistrar så vackert men att överväga en promenad är knappast att tänka på!
 
 
Vi var dessutom riktiga nattsuddare inatt.... Vi ställde kl på 01.30 och förflyttade oss till soffan för att följa Sveriges resa mot VM-guld i junior hockeyn. Tyvärr blev det ju förlust och vi får istället hoppas på ett brons! Plus att det är så mycket roligare att titta på småkronorna då våra vänners son är med och försvarar de blå/gula färgerna!
 
 
****************************************************
 
Den där överskriften då, vad syftar den på!?
 
Jo strax innan jul så var jag med i en tävling på Instgram hos webshopen Modesto KLICK
Jag brukar medverka i tävlingar lite då och då, det är ju oftast bara att tagga ett par vänner och så är man med liksom! Den här tävlingen hade jag taggat Filippa och på självaste julafton kommer hon hojtandes att -Mamma du vann, du vann!!
Jag fattade inte vad hon menade men strax förstod jag att alltså jag vunnit en ny Iphone 6 plus en By Marlene Birger clutch!!
Bland 4200 personer som medverkat!! Yiiehoooo
 
Detta är inte allt utan strax före jul fick jag ett mail med en till vinst! Men den får ni se en annan dag :)
 
 
 
 
 
En sprillans Iphone och superfina By Marlene Birger Dipp Black
 
 
 
 
 
 
Nu ska denna bloggerska bege sig mot jobbet och tillbringa aftonen med kära kollegor!
 
Vi ses i morgon
 
 
//PIllan


grattis :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se