After Golf

 
 
 
Jag och Carina i kvällssolen efter den avslutande dagen av golfveckan
 
 
 
 
Hej hopp
 
Nu var det längesedan jag kikade in här....men så är det på sommaren, vet att bloggandet går ner en aning då man har mycket annat att stå i !
Igår spelade vi vår sista tävling på Hussborgs golfvecka och vi var nu riktigt nöjda med spelet. Någon topplacering har det dock inte blivit men motståndet har också varit hårt och många deltagare! Ugår kom vi på plats 17 av 57 lag.
 
Efteråt hade vi bjudit in en bunt vänner som en avslutningsfest och det blev hur mysigt som helst.
 
Vi hade lite lättare förtäring mycket gott att dricka och sol hela kvällen! Det badades och dansades till långt in på småtimmarna, så idag är vi lite trötta.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha nu en skön söndag
 
 
//PIllan


Ser mysigt ut efter en golfrunda!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se