En liten påminnelse

 
 
 
 
 
 
God morgon på er
 
 
Min vana trogen är jag tidigt uppe och förutom min yoga-stund passar jag på att ta hand om tvätt, strykning och allt "plockande". Skönt att få undan allt så man har dagen fri för andra aktiviteter!
 
 
Gårdagen fick ägnas nästan helt åt golf.
Vi gick en runda med våra vänner och eftersom Nikki var med hade vi även golfbil. Det hade utlovats regn hela dagen men det var istället riktigt varmt och solen visade sig med jämna mellanrum. Då vi efter rundan styrde bilen hemåt släppte dock himlen på spärrarna och det kom ett regn som jag tror var välbehövligt. Gräsmattan börjar se lite gul ut..... (måste vara all blåst för några temperaturer är det inte tal om...)
 
 
 
 
Idag kommer jag med en påminnelse både till er och faktiskt till mej själv....det gäller uteträningen!
Hemma på gräsmattan har ni en plats dit ni tar er på en sekund och inte heller behöver tänka på hur ni ser ut...på med tightsen och upp med håret i en knut och bara KÖR
 
Lägg upp ett pass innan, skriv ner några övningar på en lapp så det inte blir stop i huvudet under tiden.
 
upphopp
armhävningar både breda och smala
benböj
utfallsgång
burpees
olika plankor
korta ruscher
ryggresningar
 
 
Håll det enkelt och kör korta intensiva pass, så himla skönt efter och bara att skutta direkt in i sin egen dusch!
 
 
 
 
Har faktiskt legat lite på latsidan då det kommer till sådana pass så jag ska ta upp det även jag!
Deal...?!
 
 
 
 
 
 
Ha en fin måndag (dagvill är man allt i semesterledigheten)
 
 
 
//PIllan


Gah du är så inspirerande! Får alltid träningssug efter dina inlägg :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se