Familjedopp i tunnan

 
 
 
 
 
 
Semesterdagarna fortsätter och även fast det inte är toppenväder så kan man vara ute och aktivera sig. Vi har fått väldigt mycket gjort här hemma vilket jag är oerhört glad för.
 
Nästa vecka ska vi till och med försöka få våran balkong på plats!
Detta projekt har vi verkligen dragit ut på och nu är det snart 6 år sedan vi flyttade in i huset och platsen för balkongen är bara en tom vägg..... Förhoppningsvis blir det nu ändring på detta :)
 
 
 
 
I går kväll stack jag och Filippa och tränade. Hon gymmade och jag gick på ett spinning-pass. Det var riktigt länge sedan jag cyklade men det kändes bra, kroppen var stark och klarade alla intervaller ganska lätt faktiskt, gött!
Svettigt som tusan var det och vid hemkomst var det underbart att ta en snabbdusch och sedan krypa ner i badtunnan.
Hela familjen samlade och vi fick njuta av sol och blå himmel så där på kvällskvisten!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Delade en flaska bubbel och denna Cava måste ni bara köpa hem ! Kanske har jag tipsat om den tidigare men den tål att upprepas
 
 
Campo Viejo är så himla prisvärd men samtidigt ett riktigt gott bubbel, priset ligger på max 79 kr!!
Torr men riktigt frisk fruktig smak med inslag av päron, gula äpplen, plommon och citron. Passar perfekt som mys-bubbel men även till plockmat och charkuterier
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Då återstår bara att önska er en skön tisdag
 
 
 
//PIllan


Slumpen tog mig hit! Du ar en fin blogg! Du får gärna tittar in till mig och sätta en tass om du vill detta. Välkommen!

http://autismmamma.bloggplatspen.se

Vilken mysig dag! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se