Golfveckan har startat

 
 
Vi och våra fina vänner redo för start!
 
 
 
Yes äntligen har golfveckan dragit igång och vi har många förhoppningsvis fina rundor och trevligt umgänge att se fram emot.
 
I dag var det Lions fyrmanna-scramble och som vanligt spelade vi med våra goda vänner Nicke och Carina. Vi spelade på par men det räcker absolut inte för att nå några topplaceringar...men vi är lika glada för det. Att få umgås, vara ute i solen och dricka och äta gott räcker långt iaf för mej!
 
 
 
 
 
 
 
 
A spelar alla tävlingar denna veckan men jag har paus i morgon och ska spela par-tävling med min kära sambo på onsdag, Bäst Boll...en aning nervös inför denna men jag hoppas det går bra!
 
I morgon tror jag absolut att A och hans spel-partner kommer högt upp i placerings-listan (dom brukar åtminstonde göra det...)
 
Sedan har jag två till fyrmanna-tävlingar till med vännerna att se fram emot, Så Kul!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Att få avsluta en 18-hålsrunda med sittning på Hussborgs fina veranda och avnjuta en bookmaker-toast och ett glas rött...på en måndag... bara en sån sak liksom!
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni riktigt njuter av sommaren som verkligen visade sin bästa sida hos oss idag!!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se