Grått verkar vara denna sommars färg....

 
 
Två av mina älsklingar, Sessan och Nikki som matchar vädret denna sommar....
 
 
 
 
 
 
Hej på er
 
Alltså jag har verkligen inget roligt, soligt, härligt alls att uppdatera er med. Allt är så grått och kallt och trist så jag tror klockorna stannar snart!?
 
Stackars Nikki som börjat på simskola enna veckan och kämpar på jättebra med märkestagningen men att hoppa i plurret då termometern visar 13 grader i luften borde väl nästan vara förbjudet??
Fy så trist efter 20 minuter är hon så blå om läpparna och skakar som jag vet inte vad. Har haft med varm choklad och massor med filtar för att hon över huvud taget ska "överleva".....
 
 
 
Sicken bedrövlig sommar  ( vi i södra norrland har)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi har i alla fall nedräkning inför minis födelsedag som är nu på fredag. Då blir hon ju hela 7 år och hon är så pepp på detta. Det blir kalas med några kompisar och det är ju det bästa enligt damen. Jag har precis slagit in alla paketen och längtar att få se henne öppna,  den glädjen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja hörrni det var nog allt för nu.... hoppas jag snart kan vara lite mer underhållande här inne!
 
 
 
 
//PIllan


Jamen vad ÄR detta? Vart är solen o värmen? Går på semester idag...
Grattis till Nikki!
/ nouw.com/malinedlund





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se