Han & Jag idag

 
Han som inte allas vill vara med i bloggen dyker ändå upp vid enstaka tillfällen... som idag !
 
 
 
 
Ja idag måste jag lyfta fram honom som jag bor med och bara kallas A härinne och som motvilligt ställer upp på bilder. Han hör till en ganska ovanlig "art" som inte använder sig av några sociala medier, FB och Insta har aldrig funnits i hans mobil.... Vet väldigt lite om bloggar och youtubers.... ;) Att säga att någon är en influencer till honom ä som att ge mej en matte-ekvation att lösa!
 
 
Men som jag älskar honom♥
 
Han är den lugna - jag den hetsiga. Vi kompletterar varandra i så mycket . Kan fylla upp varandras "luckor"
Kanske så det ska vara....för att bli ett fungerande par behövs nog lite av mycket och ingen kan ju vara allt!
 
 
Spela golf det kan han och igår gick han och vann minsann! Hoppas bara att han har några bra slag kvar för idag är det han och jag i en partävling....
 
 
 
Wish us luck!
 
 
//PIllan
 


Men lycka till idag på tävlingen. Hoppas ni får en fin dag.

Haha precis som min sambo har inga sociala medier alls och kan inte förstå vad jag pysslar med 😄Kul att få se din À kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se