Lite nervös

 
 
Nu när det faktiskt är varmt på morgonen så tar jag min lilla yogastund här ute på altanen, vilken härlig start!
 
 
 
 
 
 
God morgon på er
 
 
Ja jag har som vanligt väldigt svårt att ta sovmorgon och är uppe redan vid 06-tiden. Men sådan är jag och jag älskar dessa stunder i ensamhet och stillhet. Det är så lungt och skönt och när jag nu får ställa upp altandörren och rulla ut min matta i solen så kan jag inte tänka mej något bättre
 
 
 
Igår var jag och mini på Hemvändardagen här på byn. Den annordnas typ vartannat år. Roligt att träffa på gamla bekanta och ta en fika liksom. Efter detta tjatatde Nikki typ hål i huvudet på mej angående bad så det var bara att styra bilen mot stranden.
Första badturen (förhoppningsvis inte sista) för oss hemma i Sverige iår! Tror dock att badtemperaturen hade mycket mer att önska om man såg på barnens blå läppar och tuppskinn :)
 
Men härligt med starndliv i vilket fall
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter en heldag utomhus är man rätt så mosig och det var precis vad vi blev så en tidig middag följt av vila med padda och bok.... Men vi avslutade lördagen aktiva igen!
Nikki tog cykeln och jag snörade på mej ett par nike och sedan tog vi en härlig kvällsrunda runt vår lilla by!
 
 
 
 
 
Idag har jag några små fladdriga fjärilar som irrar omkring i min mage.....
Jag och A ska nämligen spela en golftävling och vi har aldrig spelat en tvåmanna bara han och jag tidigare!? Att dessutom gå med ett helt okänt par känns för mej hel-läskigt :/
Jag är van att spela med vänner och skratta mycket och ha det lite chill.... nu känns det genast så seriöst, GULP!
Wish me luck snälla
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se