Nikki 7 år

 
En nybliven 7-åring, vår älskling Nikki
 
 
 
 
 
Kvällen och lugnet börjar lägga sig här hemma..... Är inte riktigt säker ännu då Nikki har sin kompis Ellie på övernattning och rätt som det är kanske dom inte alls sussar så sött som jag tror ;)
 
 
 
Dagen har varit ganska hektisk som sig bör då man haft ett riktigt kalajs!
 
Nikki som fyller 7 år hade valt temat Unicorn och som vanligt fixade vi övriga familjen så det skulle bli precis som damen önskar. Ballonger, och dekorationer i regnsbågens färger, tjejerna i stilga enhörnings-horn och massor med gottis att smaksa på.
Hon var SÅ nöjd och då blir även mamin nöjd!
 
Jättemånga fina och bra presenter och vänner som hon gillar gjorde dagen komplett!
 
 
 
 
 
 
Födelsedagskalas kräver sina fikabord, då går vi all in på sötsaker även i den här familjen!
 
 
 
 
 
 
En riktig "Unicorn-tårta" med regnbågar hade mormor fixat (tårtor håller jag mej ifrån att baka om jag kan....!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Be a Unicorn
 
Det mesta av dekorationerna hittade jag på Wish, perfekt om man är ute i god tid och beställer för priserna är ju i princip gratis!
 
 
 
 
 
 
Kamilla och Tilda kom självklart förbi och detta var minsann Tilda första riktiga kalas :) Premiär mao och det var väldigt spännande att kolla in de stora roliga barnen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ännu ett år har passerat och Nikki konstarerade lite sorgset att det nu dröjer 364 dagar till nästa gång... ha ha ha!!
 
 
 
Ha en fin helg
 
 
//PIllan


jag är en ny bloggare skulle ni kunna kolla på min blogg, ge gärna tips.

Vilket härligt kalas och färgglad tårta! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se