Njutarlördag

 
 
 
 
Tjingeling
 
 
Yes äntligen kom en sådan där riktig njutardag och gissa om jag verkligen tagit tillvara på vaje minut!?
 
 
 
Vi är verkligen inte bortskämda med sol och hyffsad värme sommaren 2017 så idag var det bara att hoppa i bikinin så fort jag vaknade nästan....
 
 
 
Startade dock med en härlig morgon-yoga, vilka solhälsningar! Armar upp mot himlen och Tacka vädergudarna. Varje cell i kroppen fick nytt liv kändes det som
Snabb kopp kaffe och sedan sprang jag runt med gräsklipparen så jag skulle ha allt på plats innan jag kan njuta riktigt....
 
Filippa sussade sött men jag väckte även henne så vi kunde mysa tillsammans. Nikki och A är på en liten tripp till fjällen i helgen så därför blev detta en härlig mami/Fillan-dag.
 
 
 
 
Sol sol sol en spännande bok och iskalla drycker, sicken skön slapp dag för min del. Filippa däremot stack och körde ett riktigt långpass i gymmet tillsammans med vännen Julia.  Så nu har jag lagat en god räksoppa med egen aioli som jag bjudit dem på. Jag har öppnat en flaska vitt vin som jag njutit och just nu ser jag hur tjejerna ror runt i båten här nere på vattnet!
 
Underbart
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni alla har haft en lika härlig sommardag!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se