Roadtrip

 
 
 
Hej på er
 
 
Igår drog jag och mina vänninor på en roadtrip till Ljusdal
 
 
Vi har ätit så mycket gott, shoppat, sovit på hotell och idag spelat golf.
Den kallaste rundan i mannaminne skulle jag vilja påstå....trodde jag skulle få åka och amputera båda händerna då dom var helt känsel-lösa och vita :/
Men trevligt som sjutton har vi haft ändå!
 
 
Igår var vi på underbara Pommeranshuset på Apertivo-afton. Italienska delikatesser i rader, goda viner och en helt fantastsik miljö. Absolut ett tips om du har vägarna förbi Hälsinge-skogarna!
 
 
Alla bilder är tagna från mobilen så idag är det lite sämre kvalitet men bättre det än inga bilder...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det soffan och en timma med Ernst
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se