BadmintonFest

 
 
 
 
 
 
Badminton alltså...spelar ni?
 
Det är väl kanske ett sådant typiskt sommar-spel som man kan lattja lite med hemma på gräsmattan. Jag kan absolut inte påstå att jag utövar denna sport speciellt ofta och pust och stön SÅ jobbigt det är! Den där lilla fjäderbollen kommer i pistol-kule-snabb hastighet och man måste verkligen ha snabba fötter!!
 
 
 
I lördags kväll var vi bjudna till våra vänner Nicke och Carina för en hård turnering och vi gick både singel-matcher och dubbel!
Kul och lättsam aktivitet men man får vara lite försiktig ( i våran ålder) så man inte sträcker sig eller sliter av nån hälsena!
 
Vädret var ju helt fantastiskt och man vill verkligen aldrig gå och lägga sig då ljuset är som det är just nu!! LOVE IT!!
 
 
 
 
 
 
Sitta i solen på bryggan men ett glas iskallt vitt och mysa med goda vänner ....SOMMAR-LYX
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vissa hade en god ursäkt att bara sitta stilla och beskåda matcherna från sidlinjen!
 
 
 
 
 
 
 
Ulrika och jag går en hård drabbning och jag lyckades faktiskt vinna tre matcher!
Fick dock stryk i dubbeln....
 
 
 
 
 
Tjejerna myser mellan matcherna och självklart är det viktigt att hålla vätskebalansen på en jämn nivå!
 
 
 
 
 
 
Fler härliga sommar-fester med fina vänner är precis vad jag önskar om sommaren, bästa!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se