Check på golfläger för mini

 
 
Sista dagen och det vankades lite tävling för Nikki
 
 
 
 
 
 
Ja idag var det avslutning på Nikkis golfläger som hon deltagit i.
Jag är riktigt imponerad av henne då hon ju inte ens fyllt  7 år och ändå deltagit från 9 på morgonen tills 15 på eftermiddagen utan oss föräldrar och med nästan bara okända barn som de flesta var mycket äldre. Hon hade i alla fall sin kompis Alvin med så dom två hade lite stöd i varandra.
 
Jag har funnits i närheten då jag har gått 18 hålsrundor varje dag då hon varit på lägret, men ändå har hon ju fixat det själv. Hon verkar dessutom nöjd och har varken klagat eller gnällt..... eller fram tills idag då....
 
Idag var det avslutning och jag och Filippa skulle gå med på tävlingen. Efter två hål var Nikki och jag "ovänner" och jag fick inte längre vara kvar.... den damen tål inte en tillsägelse från sina föräldrar (från ledarna går det hur bra som helst...) så jag fick snällt gå av banan och pappan fick komma till undsättning! ;)
 
 
Nåväl nu har hon fått både diplom och medalj som hon malligt visade upp då hon kom hem!
 
Som ni ser på bilden så är mini rejält påklädd och det behövs kan jag lova....alltså vädret här hos oss... fy f-n säger jag bara!!
 
 
 
Klart slut
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se