En härlig tbt

 
 
 
8 juni
 
Såg att prinsessan Madeleine hade 4-årig bröllopsdag idag och då slog det mej att det är fyra år sedan jag blev rejält överraskad av ett gäng härliga vänner.
 
Jag satt här i godan ro parkerad framför prinsess-bröllopet och smuttade på ett glas skumpa och torkade ett par tårar då det plötsligt dundrade till på altanen och bankade hårt på rutan!
Jag tittade ut men fattade iinte riktigt vad jag såg.... ett stort gäng utklädda personer? Jag ropade på A han fick gå ut och ta hand om dem för jag hade inte en tanke på att det var mej dom sökte....!
 
 
Ha ha ha till slut föll poletten ned och jag smög ut och fick efter bästa förmåga identifiera dem alla. Sedan dukades det upp med godsaker och det blev en underbar kväll med goda vänner och vädret verkar ju ha varit underbart.
 
Här kan ni läsa inlägget jag gjorde då KLICK
 
Härligt med fina minnen <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Finaste vänner!
 
 
 
 
Idag har det däremot varit en mindre trevlig dag i kommunen och i mitt direkta närområde. Jag satt på jobbet då vi fick in larm om en stor gasläcka på Akzo Nobel och det blev sedan evakueringar av närliggande skola och allmänheten uppmanades hålla sig inomhus. Jag bor några kilometer ifrån så efter avslutat arbetspass hämtade jag hem Nikki och sedan blev det mys i soffan bara och det passade den här förkylda maman perfekt!
Olyckan verkar nu vara "under kontroll" och jag hoppas min pappa (som är brandman) snart får komma hem och vila sig!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se