Midsommarmys

 
Uppdukat för en riktigt mysig kväll
 
 
 
 
 
 
Ja eftersom både jag och Filippa jobbar i midsommarhelgen så fixade vi lite mysigt redan under torsdags-kvällen. Ostar, kex en röra med räkor och parmesan, lite chips en grön drink och en hallon-slush. Plus premiären med Ernst i rutan. Han skötte sig som vanligt galant och vilket härligt soldäck dom fixade där nere vid vattnet, drömläge!
 
 
A och Nikki har åkt till fjällen för att spela en golftävling och mini ska vara med vänner så jag och Filippa körde igång med ett skönt gym-pass igår innan vi högg in på godsakerna.
Orkade dock inte sitta uppe så länge för i morse ringde klockan tidigt tidigt för min årliga golfrunda. Jag och Ove spelar varje midsommarafton och slår ut på första tee kl 08.00 PIIP!
Inget undantag i morse och vi fick med oss ytterligare fyra vänner så det blev en supertrevlig runda med mumsigt fika-stopp efter nio hål.
Och vädret...! chockerande bra med sol och runt 19 grader!! Det var inte vad dom hade lovat men absolut till det positiva!
 
 
 
Nu ska jag tillbringa resten av aftonen på jobbet.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Önskar dej en Glad Midsommar
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se