Semester och sommarhår

 
 
 
 
Välkommen underbara efterlängtade semester!
 
 
Dryga fem veckor av ledig tid ligger nu framför mina fötter..... Ja jag var ju ledig och hade semester i början av maj också då vi var i Spanien i två veckor .... den som spar han har....ja semesterdagar alltså!
 
 
Jag gillar verkligen mitt jobb och framför allt mina arbetskamrater men man känner ändå att det är så skönt att få lämna bygget några veckor under sommarhalvåret. Ladda inför den låånga hösten och vinter.
 
 
 
 
Direkt efter jobbet hämtade jag Nikki som även hon nu går på sommarlov från fritids och till hösten väntar första klass och den "riktiga skolan"
Vi begav oss till frisören för en rejäl uppfräschning och det blev minsann en decimeter på varje huvud som kapades! Nikkis hår hade blivit så himla långt och då hon är väldigt hår-öm så blir det en mindre kamp vid hårbostningen.... skönt med lite kortare hår nu i sommar.
 
 
Även jag kapade och fick en luftig busig "lob". Härligt och fräscht då håret genast ser så mycket friskare ut!
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi har hunnit med att "rancha" på golfbanan också efter jobbet. Filippa skulle ändå ha skjuts dit då hon jobbar ikväll så jag och mini slog några hinkar i det ljuvliga vädret!
Alltså det är verkligen sommar nu och jag bugar och tackar för detta!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Härlig grillmiddag på restaurant blev det som avslutning på fredagen och en inledning på semestern!
 
 
 
 
//PIllan


Vad snygg frillan blev! Du är så vacker! Jag har haft min första semestervecka och jag hoppas att vädret blir bättre. Man får lite panik av regnet även om det såklart blir en massa gjort inomhus, haha. Kram!

Svar: Tack❤️
Sant angående väder o hemmet... nu när vi har soligt ser hemmet ut därefter😃
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se