Studentmottagning

 
 
Fina nybakade studenten Matilda som nu äntligen gjort sina tre år av gymnasietiden och ska påbörja sitt arbete som frisör!
 
 
 
 
 
Ja igår hade vi verkligen en fullbokad dag
 
Först kl 09 på morgonen började Nikkis golf-läger och samtidigt passade jag och A på att spela en runda. Direkt därefter åkte vi hem och svidade om för att delta i Matildas sudentskiva!
Hon gick ut redan i onsdags men då hade vi inte möjlighet att närvara så vi tog ett firande igår istället. Vi bjöds på mumsiga smörgåstårtor och sedan underbart fina tårtor som var kopior av Matildas student-mössa.
Fyllda med mjölkchoklad-mousse och vit choklad-mousse!
 
jag kan lova att de smakade underbart gott!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina tjejen i så ljuvlig klänning från Ida Sjöstedt!
 
 
 
Efter några timmar med kalasande drog vi vidare till nästa sommar-fest med en hård badminton-turnering men det får ni läsa om i morgon!
 
 
Ha en skön söndag
 
 
//PIllan


Jättefin studenttårta!

En härlig tårta och mottagning ni verkar ha varit på! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se