Sunday bloody sunday

 
Älskade Nikki som blir klokare för var dag som går, alltså hon börjar bli så stor men hur ska världen hon växer upp i bli
 
 
 
 
 
 
 
Söndag
 
 
Ja då vaknar vi till ännu ett fruktansvärt terrordåd, även denna gång har Storbrittanien drabbats. Alltså är detta "vardags-mat" även för oss i västvärlden nu...?!
Usch det känns hopplöst och nu när det skett så många dåd under kort tid förfäras jag över mej själv en aning, för jag blir inte lika bestört...eller JO såklart blir jag förfärad men märker att min hjärna ändå snabbt paketerar händelsen som jaha nu igen liksom....
 
 
 
Jag tänker mycket på hur världen kommer se ut /te sig om bara typ 20 år...hur kommer klimatet att vara för mina barn då dom är i samma ålder som jag är nu?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Världen som är en så vacker plats ....varför kan vi inte uppskatta den lite mer och skippa allt vad krig och elände heter..... Inatt jag drömde något som......
 
 
 
 
 
 
 
Lite mer kärlek och vänlighet, tack
 
//PIllan


Jag har funderat i samma banor som du. Hur ska mina barns liv se ut? Vi måste ändå ge dem hopp för framtiden så att de får kraft att göra gott och inte drabbas av hopplöshet.

Svar: Ja precis🙏🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se