Tjejdag, tjejdag hela dan

 
 
 
 
En riktig heldag med mina två tjejer, vilken lycka!
 
 
 
Vi har shoppat (mest Nikki som är något av en shopoholic....) fikat massor med gotti, shoppat lite till, strosat i solen (jo den sken faktiskt ) och en och annan stormby!
Till slut strandade vi vid ett bord på Pinchos och där blev vi sittande tills vi riktigt mätta rullade hem till landet igen!
 
Nikki hade aldrig varit på Pinchos och som jag trodde gillade hon det väldigt mycket, både maten, godis-drinkarna och cirkus-temat! Dom där "giftiga" godis-drinkarna får mitt hår i nacken att resa sig, hujedamej vilket påhitt ;)
 
 
Vi åt sötpotatispommes med chiliaioli (varje gång på Pinchos) rödbetor med chevre, quesadillas, svamprisotto, friterad halloumi. Nikki åt en barnmeny med miniburgare, pizza-rulle och crispy chicken.
Då rätterna jag valde är så pass feta så blir jag mätt på tre små rätter!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det pemiären av Allsång på Skansen här hos oss
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se