Vi är hemma idag

 
 
 
 
 
 
 
1 Juni
 
Ja då var det sommar enligt almanackan men inte om ni frågar mej för huu va kallt vi har! Nä det här får det allt bli ändring på.
Nikki har dragit på sig en rejäl hosta och näsa som rinner så hon fick helt enkelt stanna hemma idag. Bättre att vara inne och vila upp sig då man inte är riktigt hundra. Hon ska dessutom på Cirkus i morgon kväll och det vill hon såklart inte riskera att missa!
 
 
 
Vi poppar popcorn och tittar på Madicken så sämre kan man ju ha det! Jag har trist nog fått nåt knas med vänster knä så jag kan ändå inte dra iväg och träna (kör lite yoga här hemma bara)
 
 
Jag har tipsat er tidigare att alltid poppa era popcorn i kokosolja! De blir supergoda och jag använder Cocosa utan smak! Kokosolja klarar av höga temperaturer så de passar perfekt för poppning. Och ni har väl kastat alla micropopcorn för länge sedan hoppas jag.... inge bra, inge bra alls de där påsarna!!
 
 
 
Den bästa nyheten idag måste ändå gälla Sessan
Redan igår efter att jag skrivit här inne så började hon äta...allt jag ställde fram åt hon! Så nu verkar hon liksom helt återställd?! Jag talade med vet. i morse och dom tyckte jag kunde avvakta och skippa tiden vi hade bokat idag. Det var bara att höra av sig om det blev en försämring igen!
 
Härligt så nu håller vi tummarna att hon hade nåt tillfärlligt och nu är som vanligt igen
 
 
 
 
 
 
 
En liten skål till mamman 
 
Jag gillar verkligen popcorn och det är ju ett betydligt hälsosammare alternativ (då man gör dem själv) än andra snacks
 
 
 
 
 
 
Nöjd men aningens krasslig Nikki
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni har en bra torsdag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se